x (Kapat)

Seminerimize Davetlisiniz...




MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Seminer Amacı

Günümüzün giderek zorlaşan rekabet ortamında artan müşteri sayıları nedeniyle müşteri ilişkileri yönetimi her geçen gün önem kazanmaktadır. Müşterilerine daha iyi hizmet sunmak isteyen kurumlar müşteri ilişkilerine önem vererek bir adım öne geçerler. Müşteri ilişkileri çözümlerine yönelen firmalar etkin bir şekilde müşterinin markanıza olan bağlılığını arttırmak ve bu sayede firmanın karını arttırmak amacı güderler. Müşteriler ile iyi ilişkiler kurabilmek, sorunları en aza indirerek mutlu ve sadık müşteriler yaratmak her firmanın temel hedefleri arasındadır. İşler iyi gitmiyorsa, Müşteri ilişkileri istenen düzeyde değilse, Satışta sorunlar yaşanıyorsa, Size bu sorunların çözümüne yönelik bir eğitim programı sunuyoruz: Bu eğitim programıyla; müşteriye değer vermeyi, onların ihtiyaçlarını anlamayı, esnek olmayı, şikâyetleri etkin bir şekilde çözmeyi öğreneceksiniz. 

Seminer İçeriği

·         Müşteri Kimdir?

·         Müşteri beklentilerini bilmek

·         Müşteriye odaklanmak

·         Müşteri İle İletişim

·         İletişimin Unsurları

·         Sözlü İletişim

·         Sözsüz İletişim (Beden Dili)

·         Müşteri İle İletişimde Kazalar

·         Empati Eksikliği

·         Paradigmalar

·         Dinleme Hataları

·         Müşteri İtirazları İle Başa Çıkma

·         Zor İnsanlarla Başa Çıkma

·         Kişilik tipleri

·         Zor İnsanlarla kazan-kazan durumu yaratmak

·         Ne söyleyeceğinizi bilmediğinizde ne söylemelisiniz

·         Unutulacak sözler kullanılacak sözler

·         Müşteri Şikâyetleri Yönetimi

·         KÖH Trenine Atla (Kabul Et, Özür Dile, Harekete Geç)

·         Gerekçe üretme düzelt

·         Şikâyetçi oldukları için insanlara teşekkür et

·         “Yapamam çünkü” engelini kaldırıp at

·         Müşteri Sadakati Sağlama

·         Müşteri sadakatini anlamak

·         Müşterinin vazgeçme / firma değiştirme nedenleri

·         Müşteri İlişkilerinde Standartlar

·         Standartların belirlenmesi (Grup Çalışması)*

·         Genel Davranış Standartları

·         Müşterinin İtiraz Ettiği Durumlarda Davranış Standartları

·         Müşterinin Şikâyet Ettiği Durumlarda Davranış Standartları

·         Workshoplar

Katılımcı Profili

Kurum bünyesinde satış elemanı olarak görev alan personel, üst ve orta kademe yöneticiler, Kurum bünyesinde müşteri ile yüz yüze ve telefonda bire bir iletişim halinde olan tüm personel.