x (Kapat)

Seminerimize Davetlisiniz...




PAZARLAMA YÖNETİMİ

Seminer Amacı

Günümüz koşullarında hiçbir iş alanında “kolay satış” yapma olasılığı bulunmamaktadır. Alternatif çözümler ve avantajlar sunan rakip firmalar, sürekli düşen fiyat seviyeleri, artan ve karmaşıklaşan müşteri istekleri ve daralan talep her firmayı çevreleyen ticari koşullar arasında yer almaktadır. 

 

Büyüyen pazar ve artan rekabet karşısında pazarlama ve satış faaliyetlerini daha etkin kılmak; amaçlara en etkili şekilde ulaşılmasını sağlamak, çalışanların motivasyon ve performanslarını yükseltmek, firma kârlılığını ve müşteri mutluluğunu sağlamaya yönelik stratejiler geliştirmek ve bu yönde bir bilinçlenme ve alışkanlık kazandırmak

Seminer İçeriği

·         Müşteri kimdir? Tanımı, önemi, müşteri gereksinimleri

·         Müşteri odaklılık nedir

·         Pazarlama karması nedir, pazarlama planlaması nasıl yapılır?

·         Pazarlama hedefleri, pazarlama stratejisi, pazarlama araştırması

·         Pazarlama nasıl  yönetilir? ·    

Katılımcı Profili

Satışlarını arttırmak ve pazarlama faaliyetlerini yönetmek isteyen her firma, çalıştığı iş yerinde farklılık yaratmak isteyen her yönetici, satış & pazarlama ve müşteri ilişkileri sürecinde rol alan ve bu alanda kariyer yapmayı düşünen kişiler.